Melita Lovričević, vokal, fx
Petar Ćulibrk, klavijature
Luka Žužić, trombon, klavijature
Enos Kugler, bubnjevi
O redovitom gostu zadarskih pozornica, jazz pijanistu Matiji Dediću, gotovo sve se već zna, pa ipak nas ne prestaje oduševljavati i iznenađivati svojim izvedbama – bilo da se radi o jazz standardima, autorskim skladbama, skladbama njegova oca Arsena ili djelima klasične literature. Prije nekoliko godina snimio je album Kontesa na kojem je interpretirao djela hrvatske skladateljice Dore Pejačević, a na inicijativu Koncertnog ureda Zadar prihvatio se i klavirskog opusa njezina suvremenika Blagoja Berse. Imaginarni susret dvoje važnih skladatelja hrvatske glazbene moderne, obučenih u jazz ruho, Matija je po prvi put predstaviti javnosti upravo na koncertu u zadarskoj Koncertnoj dvorani braće Bersa u Kneževoj palači, 5. prosinca na trećem u ciklusu pretplate Koncertne sezone Zadar.
Na drugom koncertu Pretplatničkog ciklusa u petak, 22. studenog 2019. u 20 sati, u Katedrali sv. Stošije izvedena je Suppèova Missa Dalmatica, posveta njegovoj dalmatinskoj domovini, koju je skladao upravo u Zadru i izveo prije odlaska u Beč.
Glazba hrvatskoga skladatelja Blagoja Berse, koji je dio svojega života proveo u Zadru, u zadarskim je kulturnim krugovima doživjela pravu renesansu. Ciklus koncerata Bersa, nazvan prema jednome od najvažnijih hrvatskih skladatelja, čije ime nosi zadarska glazbena škola, omogućili su profesorima i učenicima Škole predstavljanje široj javnosti.